Hjem / Årsmøte 2020

Årsmøte 2020

Velkomne til Norsk Kulturarvs årsmøte på Olavsrose-stedet NaKuHel Asker – tidlegare Statens småbruklærerskole – og Sem Gjestegård onsdag den 22. april.

KulturArvSeminaret 2020

Kulturarv som næring – «Frå idé til salgbart produkt»

Opning og velkomst ved SNKs leiar, Kirsti Kolle Grøndahl
 13:00-13-20 Bernt Bucher-Johannessen, HANEN – Næringsorganisasjonen for bygdeturisme, gardsmat og innlandsfiske
 13:20-13:40 Trygve Garmo, Oslo Economics, presenterer Norsk Kulturarvs rapport om kalkulasjon og prissetting
 13:40-14:00 Ingrid Senstad og Siv Merethe Øveraasen, BDO, om momsberekning på kulturformidling
 14:30-15:00 Kulturarv-prat over ein kaffekopp
 15:00-15:30 Hanna Geiran, Riksantikvar
 16:15-16:45 Avslutningsforedrag med smaksprøver, Kjetil Raaen Widding, klyngeleiar Siderklynga Hardanger

17:00  Stiftelsen Norsk Kulturarvs Årsmøte
 18:00  Omvisning i NaKuHel sine lokaler
 19:00  Årsmøte-middag på Sem Gjestegård

Publisert
Tirsdag, 10 mars, 2020
Les også

På grunn av situasjonen kring Corona, utset Norsk Kulturarv fristane på Ta eit tak og den nasjonale kulturlandskapsprisen til 1. mai.(Foto: Ola Aaseng)
I vinter har Norsk Kulturarv hatt mange henvendelsar frå medlemmar angåande berekning og utskriving av eigedomsskatt. Vi hadde dette temaet oppe, og kom med uttale frå årsmøtet vårt i 2018.
Kompensasjonsordning til bedrifter: I dag la regjeringen, sammen med VIRKE, LO, NHO og Finans Norge frem en ordning som sikrer kompensasjon for tapte inntekter på grunn av direkte eller indirekte koronastenging. Norsk Kulturarv forventer at våre næringsmedlemmer og Olavsrose-innehavere vil få hjelp og støtte gjennom denne kompensasjonsordningen for bedrifter. (Foto: Foto: Hans Kristian Thorbjørnsen)
Feir den Store vaffeldagen med vafler fra Ryfylkekokken, Frode Selvaag.