Hjem / Årsmøte 2020

Årsmøte 2020

Velkomne til Norsk Kulturarvs årsmøte på Olavsrose-stedet NaKuHel Asker – tidlegare Statens småbruklærerskole – og Sem Gjestegård onsdag den 22. april.

KulturArvSeminaret 2020

Kulturarv som næring – «Frå idé til salgbart produkt»

Opning og velkomst ved SNKs leiar, Kirsti Kolle Grøndahl
 13:00-13-20 Bernt Bucher-Johannessen, HANEN – Næringsorganisasjonen for bygdeturisme, gardsmat og innlandsfiske
 13:20-13:40 Trygve Garmo, Oslo Economics, presenterer Norsk Kulturarvs rapport om kalkulasjon og prissetting
 13:40-14:00 Ingrid Senstad og Siv Merethe Øveraasen, BDO, om momsberekning på kulturformidling
 14:30-15:00 Kulturarv-prat over ein kaffekopp
 15:00-15:30 Hanna Geiran, Riksantikvar
 16:15-16:45 Avslutningsforedrag med smaksprøver, Kjetil Raaen Widding, klyngeleiar Siderklynga Hardanger

17:00  Stiftelsen Norsk Kulturarvs Årsmøte
 18:00  Omvisning i NaKuHel sine lokaler
 19:00  Årsmøte-middag på Sem Gjestegård

Publisert
Tirsdag, 10 mars, 2020
Les også

Kjenner du nokon som gjer ein stor innsats for kulturminne? Fram til 30. juni kan du foreslå dei som kandidatar til Riksantikvarens kulturminnepris 2020. (Prisen i fjor vart delt av Torbjørn Løland frå Hyllestad og Per Olav Mathiesen frå Rendalen. Dei fekk kulturminneprisen for sitt arbeid for kunnskap om arkeologiske kulturminne. To ulike områder i Noreg, og to verdige vinnarar. Bilete er frå ei synfaring i Stavanger domkyrkje, oktober 2019. Foto: Gunvor Haustveit, Riksantikvaren)
Vågåsommaren 1894 har vorte eit slagord i norsk kunst. I år blomstrar den som aldri før... .(Så mange som det gjekk an å sleppe inn da Vågåsommaren 2020 i Galleri Ullinsvin vart opna laurdag 20. juni. Utstillinga varar til og med 30. august. Foto: Ketil Sandviken.)
Neste år inkluderer Kulturminnefondet rullende kulturminner som veteranbiler og –busser i sin tilskuddsordning, til jubel fra Kulturvernforbundet. (Illustrasjonsfoto veteranbil og -buss. Foto: Nora Hansen/Kulturvernforbundet)
Liantunet med Inge Johnsen(t.v) i spissen blir en en del av Stiftelsen Norsk Kulturarvs næringsnettverk.